Известие

Collapse
No announcement yet.

4-ри бутални спирачни апарати Brembo от GTV 3.0 на 156 2.4 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 4-ри бутални спирачни апарати Brembo от GTV 3.0 на 156 2.4 JTD

    Интересува ме дали този вариант е удачен за ъпгрейд на предните спирачки.
    Колкото повече информация науча толкова по добре.

    Поздрави!
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

  • #2
    Да удачно е,планки и дискове за друго не се сещам.
    156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
    KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
    Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
    Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

    Comment


    • #3
      Въпроса е дали има особено голям смисъл.В мазето ми виси едно брембо от 166 и още не мога да се наканя да метна едни 300,350лв.за да го монтирам.Все си мисля обаче,че с едни армирани маркучи и едни накладки от висок клас ефекта ще е същия като от монтажа на брембо.Но нека да кажат по запознатите колеги.
      Alfa's do't drop oil...they mark their territory

      Comment


      • #4
        Определено армирани маркучи и накладки е по евтин вариант и вече съм го обмислял,но ми се иска да разбера колко голям е филма със цялата тази работа.
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от AttilaSL Покажи съобщение
          Определено армирани маркучи и накладки е по евтин вариант и вече съм го обмислял,но ми се иска да разбера колко голям е филма със цялата тази работа.
          Ела да ти дам да покараш малко Кросвагона ако идваш към Варна и ще разбереш че разликата е огромна
          Е, тук е на 330 мм а не на 305 като при GTV-то , но Брембото си е Брембо! Поне аз открива огромна разлика в сравнение с предната 156-ца!
          При 305 и 310 мм не можеш да караш в по малки джанти от 16-ки а при 330 минимума ти е 17-ки.
          АКО бях на теб щях да си търся направо шенкели от Кросвагон и да не правя никакви приправяния а директно да ги монтирам!
          sigpic
          Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
          Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

          Comment


          • #6
            Според мен, освен ако не си 300+ коня и не караш постоянно на макс с резки спирания почти до 0, то големи апарати и дискове не ти трябват. Чисто визуално изглежда "гот", ако това целиш - слагай смело

            Лично аз нямах никакви проблеми със спирачките и спирането на писта Серес, а времената които давам не са по-зле от коли с 4-5-6-8 бутални апарати и гоУеми дискове. Карах със стоковите спирачки (еднобутални апарати 284мм нарязани дискове и по-спортни накладки. Така, че сам си прецени дали на този етап има нужда да набиеш едни 1000++лв за апарати, ремонтен комплект, накладки, дискове, планки, маркучи...
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
              Ела да ти дам да покараш малко Кросвагона ако идваш към Варна и ще разбереш че разликата е огромна
              Е, тук е на 330 мм а не на 305 като при GTV-то , но Брембото си е Брембо! Поне аз открива огромна разлика в сравнение с предната 156-ца!
              При 305 и 310 мм не можеш да караш в по малки джанти от 16-ки а при 330 минимума ти е 17-ки.
              АКО бях на теб щях да си търся направо шенкели от Кросвагон и да не правя никакви приправяния а директно да ги монтирам!
              С удоволствие Иво,но съм в Англия в момента.Може би на феста ще направя едно кръгче ако идваш.

              Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
              Според мен, освен ако не си 300+ коня и не караш постоянно на макс с резки спирания почти до 0, то големи апарати и дискове не ти трябват. Чисто визуално изглежда "гот", ако това целиш - слагай смело

              Лично аз нямах никакви проблеми със спирачките и спирането на писта Серес, а времената които давам не са по-зле от коли с 4-5-6-8 бутални апарати и гоУеми дискове. Карах със стоковите спирачки (еднобутални апарати 284мм нарязани дискове и по-спортни накладки. Така, че сам си прецени дали на този етап има нужда да набиеш едни 1000++лв за апарати, ремонтен комплект, накладки, дискове, планки, маркучи...
              Прав си,докато не си намеря правилните шенкели ще съм на план "В".Спрял съм се на армирани маркучи Wezmoto,вентилирани дискове на Мтес и накладки EBC Greenstuff,Brembo или нещо от този клас.
              Благодаря на отзовали те се!
              Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

              Comment

              Working...
              X